Versenyeink
Eseményeink
Böngésző
KORÁBBI VERSENYEINK
Főoldal » FUSS 1000 km-t 2017-ben! ZOLCOMP KUPA
FUSS 1000 km-t 2017-ben!

ZOLCOMP KUPA
 
Jelentkezni 2017. január 31-ig lehet!
 
A Debreceni Kilométerek Sportegyesület célja, hogy minél több ember fusson, mozogjon egész évben. E cél megvalósítása érdekében egész éves versenyt hirdetünk a Hajdú-Bihar Megyében élő futóknak! Nem csak a megyében futhatsz! Ha elutazol nyaralni vagy kirándulni és ott futsz azt is beírhatod!
Egy év alatt kell 1000 km-t futni.

A feltétel, hogy legalább egy versenyünkön részt kell venni, az ott futott kilométert is be kell rögzíteni. Ez egy becsületbeli verseny. Mindenki magának rögzíti be a honlapon. Bármikor meg tudja nézni hol tart a kilométer gyűjtésben, és hol tartanak a versenyre bejelentkezett futók.
 

Aki kigyűjtötte az 1000 km-t kap egy pólót a Debreceni Kilométerek Sportegyesülettől, „1000 km-t futottam 2017-ben” feliratú pólót. A pólókat ünnepélyes keretek között fogjuk átadni a futóknak.

2017. január 1-én indul a verseny és 2017. december 31-én ér véget.
 

Jelentkezés szabályai:
  • Be kell regisztrálni a honlapunkon www.debrecenikilometerek.hu oldalon, ha már versenyeztél nálunk erre nincs szükséged, mert már be vagy regisztrálva.
  • A felhasználói névvel, jelszóval belépsz, jelentkezel a versenyre, és megadod mely településen élsz!
  • Jelentkezni  2017.01.31-ig lehet!
Km felvitel - 2017.01.01-től!!
  1. Be kell lépned a felhasználói névvel és jelszóval!
  2. A FUSS 1000 km-t verseny kiírásnál,  nem a nevezés van kiírva, hanem FUTÁSNAPLÓ!
  3. Rákattintasz a FUTÁSNAPLÓRA! Beírod hány kilométert futottál (Méterben kell megadni!), meg kell adnod, hogy mikor,  és  milyen talajon.
  4. Minden futásodat, be kell rögzítened, azon a napon, amikor futottál, mert másnap már nem engedi az előző dátumot a rendszer.
  5. Ne gyűjtsd össze több nap futását, hanem minden nap írd be!
  • Mindegy mennyit futsz, kocogsz egy nap alatt, nincs meghatározva a táv, a lényeg hogy mozogj!!

Tanácsok az 1000 km lefutásához:
  • Fuss rendszeresen! Ne legyen olyan heted, hogy nem futottál semmit, kivétel, sérülés vagy betegség esetén!
  • Hetente 3-4 alkalommal mindig fuss! Bármilyen kicsi táv is fontos!
  • Nagyon fontos a fokozatosság, a futások hosszát fokozatosan növeld!
  • A bemelegítést és nyújtást ne hanyagold el!
Csatlakozz hozzánk!